Често задавани въпроси за Поръчки

Как да получа помощ? 

Нашият екип обслужване на клиенти е готов да отговаря на всички Ваши въпроси, независимо дали се отнасят за продукт, поръчка или замяна на продукт. Екипът е на разположение на телефон 0899/ 918 405 от понеделник до неделя от 10:00 до 19:00 часа. Ако изпратите запитване чрез e-mail в извън работно време ще Ви отговорим в рамките на 48 часа.

Как мога да направя поръчка в онлайн магазина?

Можете да направите поръчка по един от следните начини: - Чрез поръчка на тел 0899/ 918 405 или чрез регистрация в сайта ни. При успешно направена поръчка чрез регистрация ще получите обратен email от нас с номера на поръчката Ви!

Как мога да заплатя направена от мен поръчка?

Предлагаме различни методи на плащане: наложен платеж при получаване, банков превод, заплащане чрез система за електрнни плащания Epay (плащане с дебитна или кредитна карта) и на изплащане.

Изпълнявате ли поръчки без да са потвърдени?

Всички поръчки, направени онлайн чрез регистрация или по телефона, се обработват, след което наш служител се свързва с Вас, за да потвърдите направената поръчка и да Ви информира за деня на доставка.

Каква е цената на доставката?

Доставката е безплатна до всички населени места в България и е до входа на блока/къщата. 

Какъв е срокът на доставката?

В повечето случаи продуктите се доставят в рамките на 2-4 работни дни. Когато даден продукт не е наличен и изисква по-дълъг срок за доставка, наш служител се свързва с Вас, за да Ви уведоми за срока на доставка.

Цените с включено ДДС ли са?

Да, всички цени, посочени в онлайн магазина ни са с включено ДДС.

Може ли да ми бъде издадена фактура?

Можете да получите фактура за закупените от Вас стоки. След като направите поръчка, с Вас ще се свърже наш оператор за потвърждение. Ако желаете да Ви бъде издадена фактура, трябва да съобщите необходимите данни на нашия служител. Фактурата ще Ви бъде доставена заедно с поръчаните стоки или на място в някой от нашите физически магазини.

Има проблем с поръчката ми. Какво да правя?

При възникнал проблем с Вашата поръчка, се свържете с нашите консултанти на посочените телефони или имейли и те ще Ви съдействат!

Къде мога да пробвам продуктите, които предлагате?

Можете да изпробвате продуктите ни в нашите физически магазини, които може да видите в секция „нашите магазини“.

Оригинални ли са продуктите?

Да, всички продукти, изложени в онлайн магазина, са оригинални модели на съответния производител.

Кой отговаря за гаранционното обслужване на продуктите?

Гаранцията на продуктите се поема изцяло от съответната фирма производител или вносител, като при възникнала рекламация предоставяме на клиентите телефонните контакти на съответния производител.

Какво трябва да включва гаранцията?

Една добре защитена инвестиция при покупка на матрак е ако той има гаранция за период над 5, 10 или 25 години, че дори и безкрайна гаранция. Това ще Ви позволи наистина да си „купите” здраве за дълъг период и да прецените възвръщаемостта на средствата за този период. Качествените материали, които популярните марки използват им дават възможност да осигурят такава гаранция и в случай на проблем да заменят матрака. При покупка се запознайте с гаранционните условия на продукта.

Каква е политиката на магазин Brava за връщане на стока?

Екипът се стреми да задоволи очакванията на всеки един клиент. Ако има грешка в доставката, продуктът се заменя за сметка на фирмата. При рекламации се спазват стриктно правилата за връщане и гаранция, определени от производителя. Те стават известни в детайли на клиента, когато се извършва закупуването на конкретната стока.

Марката от значение ли е?

Известните марки, които имат традиции не само у нас, а и по света, ви гарантират правилния избор. Те предлагат богата гама от матраци, изработени по съвременни технологии, разнообразие на моделите, добро обслужване и достатъчно дълга гаранция.